TRIAL mari;)


salam semua.
ni online kat sekolah ni. credit goes to Cikgu Zamri. thanks cikgu:) hehe. sebenarnya aku belum habis paper lagi ni. hari khamis ni last paper LIE. doakan aku ehh;) haa. nak dijadikan cerita, kerabat-kerabat hostel semua hasut aku monteng sekolah. arkk? aku ni dah laa.. aishh... pergi jelah seangkatan dengan budak-budak yang ambil akaun hari ni. sampai kelas je (tumpang 4RC ^^), ehh... loh ngan mirul je? walawehhh... apa lagi.. duduk je lah kat seat hujung nun tu....sensorang T__________T
pagi-pagi ronda tengok adik-adik tercinta. cewahhh... bagus! duty ye dik. sayang adik <3 lepas tu masuk kelas. buka notes, beratnya mata... huarggg.. zzzzz...

start trial SPM 6/9 hari tu, sedap-sedap lepas raya. nasib baik time puasa uh ada la revise sikit-sikit. 9 subjek da lepas. lagi 1 ni.. aishh... jadual time exam week ni senang je.

- balik kelas, cuci baju cuci mata. ehek.
- masuk lib, bukak buku buku bukak aku (power nap :P)
- siap-siap semua. makan.
- kat surau, study lagi.
- lib semula till 3 a.m. kejut member kat TGB plak. masyukkkk~

result tak tahu la camna. usaha dah, doa dah, tawakal pulaa.... insyaALLAH kejayaan dalam genggaman. haa.. atlas axis aku memang dah haus rotate-rotate. lepas ni sambung study-thon aku ni. oke geng! mari kita study reramai! ganbatte~

Comments

Popular Posts