saya kenal sayangggg saya xoxo

salam~ haha gewdikkksss tak entry title aku ni :P
ni semua bersangkutan dgn Majlis Anugerah Penyayang Johor 2011:) tuhhh yg tiba2 sayang menyayang ni haha.

hari jumaat aku pergi Bandar Sri Alam dgn family Idin huhu. check in dekat Cactus Inn. memang best la tempatnya. last time aku pergi tempat2 macam ni masa darjah 5 di Cherating, Pahang. lama gila lah >0< Alhamdulillah diberi kesempatan utk pergi tempat2 macam ni freeeee gitu. cuma berbelanja utk makan dan duit minyak tol PLUS semua. 

malam lepas maghrib bertolak ke Amansari. fuhhh.. yg best ni lahh.. 



kualiti gambar memang hampeh sbb memang masa show penari budaya yayasan johor ni aku boleh tercegat kat depan pentas =.=
dah habis makan, ucapan semua tibalah masa terima hadiah hoho.




oke aku tak dpt letak gambar aku sebab abang yg aku minta tolong jd cameraman tu tak pandai nak setting. yee salah aku jg tak tukar mode video lepas excited rakam akak2 tu menari =.= so yg ad video aku dan idin terima hadiah wuuuu... ni lepas dah terima hadiah hoho. tunas penyayang la konon :P


malam lepas majlis terus singgah kedai makan bungkus air milo. idin dan abahnya bungkus meetiaww, hampeh je balik bilik rasa telur semacam =.=


sebelum sampai ke rumah, singgah Sg Teminggol dulu hantar Idin pergi camping pengakap huhu. sampai Kluang hujan lebat jg. Alhmadulillah semua selamat sampai.

p/s: ini bukan nk riak takbur ujub, hanya sebagai perkongsian pengalaman dan motivasi kpd rakan2 yg lain:) bila kita berkhidmat niat ikhlas kerana ALLAH, sanjungan dan penghargaan yg akan kejar kita, bukan kita yg cari~ 

xoxo :3


Comments

Popular Posts