Segmen Jika Dan Berapa Soal PM


SOALAN 1 : BERAPA KALI ANDA GOSOK GIGI DALAM SEHARI. WAJIB JAWAB.HAHA JAWAPAN 1: aku gosok gigi 2 kali. sebab mandi 2 kali. aku tak gosok gigi lepas makan --- fact.

SOALAN 2 : JIKA PM BAGI ANDA RM 200 APA YANG AKAN ADA BUAT ? #KALAU RAJIN HURAILAH ERK PM NAK TAHU BAGAIMANA AWAK MANAGE DUIT.

JAWAPAN 2 : oke, kalau dapat RM200 sekelepuk camtu, aku akan berterima kasih dulu kt PM haha.. lepas bagi tahu family, belanja diorang makan kt kepci, approximately seratus RM70 habis sebab beli bucket je, jimat sikit. RM30 beli topup. RM100 simpan dalam bank ;] invest, dari seratus jadi seribu, tu dalam masa 10 tahun laa haha..

SOALAN 3 : MANA AWAK TAHU BLOG PM NI? #RINGKAS JE.
JAWAPAN 3 : aku tahu blog ni sebab ternampak salah seorang rakan blogger sertai segmen PM, jadi hanya dari 1 klik, aku jumpa blog yg awesomeeee ni haha! insan yg memperkenalkan blog PM ialah Miss Yaya much lupp <3

sekian, terima kasih~ PM

Comments

Popular Posts